Borsi és a Bitangok

Hétköznapok a bitangokkal. Röviden.

Emberek No. 2

2008.09.27. 23:36 - Orsiborsi

Sétáltunk a Margit-szigeten. Gesztenyét szedtünk, kolbászt ettünk, és nagyon jól éreztük magunkat.

Nem messze tőlünk egy padon, alkoholista pár dulakodott.

Mivel arra sétáltunk, kikerülni nem akartam őket, viszont cikáztak a gondolataim, és már előre hallottam a srácok véget nem érő kérdéseit, amit valahogy meg kell majd válaszolnom.

Egyre közelebb értünk, a hangokat egyre tisztábban hallottuk, a látvány is egyre egyértelműbbé vált még egy 2 és fél évesnek is.

Akaratlanul rájuk figyeltünk, én pedig egyre jobban vérteztem fel magam a lehetséges válaszokkal.

Majd ezt hallottuk:

- Ne a gyerekek előtt - mondta a nő, majd szétrebbentek, egymás mellett ültek a padon mosolyogva, míg odébb nem álltunk.

 

Nagyon hálás voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://borsi.blog.hu/api/trackback/id/tr7685140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása