Borsi és a Bitangok

Hétköznapok a bitangokkal. Röviden.

Az idő sem old meg mindent

2008.03.29. 10:19 - Orsiborsi

Azt hittem az idő csodára is képes.

Nem képes.

Ami megtörtént, az megtörtént. Amit láttam, arra emlékszem. Ami akkor felháborított, az felháborít ma is. Ami akkor undorral, indulattal töltött el, az ma tehetetlen bosszúvággyá nőtt.

2006. január.

A bitangok épp a M. kórházban híztak. Én bent küzdök egy üvegfal mögött a szoptatással. (harc az idővel.)

...és akkor beviharzik ő. Karján egy bebugyolált nem kis méretű újszülöttel. Odafut az egyik csecsemőshöz, lerántja a baba arcáról a lepedőt és HÚÚÚ felkiáltással a nővér pofájába nyomja. - jujujjjj! A frászt hozod rám! - Ehhehehe. Na? Nem semmi mi? (röhögés) Meglát egy másik nővért. Baba arcára a lepedő vissza, odaugrik, lepedő föl, HÚúú ismételt felkiáltás, ismételt rémület, és ismételt röhögés.

Ez így megy hosszú percekig. Vadászik az újabb alanyokra, akiknek a pofájába lehet nyomni az alig pár perces gyereket.

A kiskölyök 5 kiló felett volt, beszorult a szülőcsatornába, fekete volt az arca. Ez volt a vicc. Ő pedig az osztály főorvosa volt. Én pedig csak reménykedtem, hogy az én gyerekeimmel emberibben bánnak, míg ki vagyok tiltva etetések között. Csak reméltem. Nem így lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://borsi.blog.hu/api/trackback/id/tr79401674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gitta 2008.03.29. 11:37:47

Úristen!
Ez olyan mint egy rémálom! Vagy mint egy rossz film... de hogy igaz! Döbbenet!

vkorsi 2008.03.29. 13:50:02

ilyenkor azért ütne az ember.... nem kicsit...

Solvay 2008.03.29. 17:39:52

Borsi! Nagyon szomorú vagyok, hogy lélek és szeretet nélkül vannak emberek...:(

szokolayani 2008.03.29. 20:45:02

Borsi,

felháborító!:(
Nem.Inkább mélységesen elkeserítő...:(:(Milyen lelkük van az ilyen embereknek???És EZEK segítették világra azt a "kis" csodalényt...:(

benyec 2008.03.30. 00:14:07

Pont ma volt az eszemben, hogy amikor megszülettek a gyerekeim 25 napig nem nagyon babusgatta Őket senki. Persze rajtam kívül, bár állandóan az órát nézték meddig maradhatunk.
Éjszakára nem engedtek be és volt annyi baba, hogy elég volt Őket megetetni és párszor átpelenkázni.
Kicsit elszomorított így utólag is, hogy nem lehettem állandóan velük.
És akkor még vannak ilyen lelketlen emberek, akik babákkal viccelődnek.
Nagyon szomorú!

Zsu79 2008.03.30. 21:12:38

Hát én még ilyet nem hallottam. Mit érzett volna az anyukája, ha ezt megtudja. És egy orvos képes ilyet megcsinálni?

Haratim 2008.03.31. 22:22:58

Hát ez nagyon durva! Szegény baba! Nincs undorítóbb, amikor valaki egy védekezésre képtelen személyt kigúnyol, amikor kötelessége lenne neki védeni. Legyen az nagyon fiatal, vagy nagyon öreg!

Julcsa 2008.04.18. 09:10:30

Ez döbbenet! Sajnálom, hogy ilyen "élményben" volt részed...... és azt is, hogy ilyen történetek még léteznek! :(
Elkeserítő!!!!!


süti beállítások módosítása